Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2014. május 15., csütörtök

A legjobb dolog a világon...







... hazaérni, belépni a meleg lakásba, lerakni a tele szatyrot, kint hagyni az esőt, nyirkosságot...
/Ilyenkor még az eső-áztatta pulóverem  illatát is szeretem. :o)))/

... aztán Zsebit ölbe venni, összebújni, együtt örülni a hazaérkező Apának...

... Papával összemosolyogni, ahogy Zsebi magyaráz, szerel, pakol, belakja az egész lakást...

... A LEGJOBB DOLOG A VILÁGON ITTHON LENNI!

.. és ezeket mutattam már?













8 megjegyzés:

  1. Legszívesebben én is ott csücsülnék veletek.
    Csak úgy eszembe jutott és küldöm.
    "A legkisebb fiú kenyeret kér s majszol;
    Üszköt csóvál néha: tűzkigyókat rajzol.
    Olvas a nagyobbik nem ügyelve másra:
    E fiúból pap lesz, akárki meglássa!
    Legalább így szokta mondani az apjok,
    Noha a fiú nem imádságon kapkod:
    Jobban kedveli a verseket, nótákat,
    Effélét csinálni maga is próbálgat."

    VálaszTörlés
  2. Óóóh, a Családi kör! Azt is szeretem! :o))) Köszönöm!

    Miközben Zsebivel bolondoztam az előbb, az jutott eszembe, folytathatnám még a sorolást, mi minden dolog van az életemben, ami a LEGJOBB a világon. Nekem. :o))))))



    VálaszTörlés
  3. ez dejóóó:)))
    imádom az illen leltárakat :))))
    és istenijók a képeid!

    VálaszTörlés
  4. én is be akartam szúrni egy verset (lányaim nagy kedvence volt anno), de kiment az áram az előbb, kezdem előlről.

    Zelk Zoltán: Este jó, este jó

    Este jó, este jó
    este mégis jó.
    Apa mosdik, anya főz,
    együtt lenni jó.

    Ég a tűz, a fazék
    víznótát fütyül
    bogárkarika forog
    a lámpa körül.

    A táncuk karikás,
    mint a koszorú,
    meg is ha egy kis bogár:
    mégse szomorú.

    Lassú tánc, lassú tánc
    táncol a plafon,
    el is érem már talán,
    olyan alacsony.

    De az ágy, meg a szék
    messzire szalad,
    mint a füst, elszállnak a
    fekete falak.

    Nem félek, de azért
    sírni akarok,
    szállok én is mint a füst,
    mert könnyű vagyok…

    Ki emel, ki emel
    ringat emgemet?
    kinyitnám még a szemem,
    de már nem lehet….

    Elolvadt a világ,
    de a közepén
    anya ül és ott ülök
    az ölében én.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer, régen, amikor a Zsebi még igenkicsi volt, ráleltem egy dalra a you tube-on. A verset ismertem, a dalt csak akkor, de rögtön szerelem volt. TUDTAM, hogy Kiscsikónk is szereti majd. Megtanultam, és énekelni kezdtem neki. Ez volt az első dal, vers, amit a kedvéért tanultam meg. Milliószor énekeltem már azóta, és énekeltük együtt. Jól gondoltam. Szereti. :o)))

      Köszönöm! :o)))))


      Mér nem volt áram? Nagy a vihar arrafelé is? (mondjuk itt "csak" esik kitartóan, reggel óta, nem mondhatnám, hogy akkoranagyonnagy szélvihar lenne)


      Törlés
  5. Szia, Tyúkanyó-társ!
    De lehet, hogy pulikutya.
    Igazad van, nincs jobb ennél.

    VálaszTörlés
  6. Igen, meg emlékszem rá ! Ki is kell élvezni minden pillanatát :-)

    VálaszTörlés