Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2015. március 3., kedd

Erdély az idén. A tervezés

Ha eljön az idő, éjfélkor indulnánk, elsősorban a gyerekek kedvéért. Reményeink szerint így az út egy részét átalusszák. Ha Ők is úgy gondolják…

Odafelé bemegyünk Kolozsvárra, egy rövid séta erejéig, hogy megnézzük a Mátyásszobor-csoportot.  Aztán, egyszer, valamikor kell szervezni egy olyan utat is, hogy odafelé, vagy hazafelé Kolozsváron töltünk egy-két éjszakát, mert rengeteg látni való van a városban. HÁZSONGÁRD MAGA A MAGYAR TÖRTÉNELEM! Szerintem.

Tervezett kirándulásaink:

1.       Parajd – sóbarlang, sószoros, Korond, Szováta Medve-tó, Székelyudvarhely (nem feltétlenül ez a sorrend, nem tudom, hogyan optimális, ezt majd a térkép mutatja).
2.       Ezeréves határ, és a Kálvária.
3.       Csíksomlyó, és környéke.
5.       Marosvásárhely, Segesvár.

Az Ezeréves határ, és Csíksomlyó  lazább kirándulós napok, de úgy gondoljuk, kell ilyen is.

Lesz disznóvágás... kirándulás a hegyen...

Ezek a tervek, de, hogy melyiket mikor, és milyen sorrendben, azt majd ott eldöntjük. Függ a hangulatunktól, időjárástól, a kicsik hogy bírják a gyűrődést, stb.

És semmi sincs kőbe vésve. Bármin változtathatunk, ha úgy tartja kedvünk.

(Ráadásul Ilcsiék szeretnének segíteni a Tatinak, ezt sem lehet előre tudni, hogyan alakul.)

Gyimesfelsőlok is ígér még látnivalót, amit eddig nem fedeztünk föl, ott is bóklászhatunk.

Esténként jó lesz együtt ücsörögni a sátor alatt Piroskáék udvarán, a gyertyák fénye mellett. Mint a régi szép időkben…

Egy ilyen erdélyi útban már a tervezgetés is tök jó. (amúgy meg volt praktikum is a tervezgetésben, mert egy bizonyos kilométerszám fér bele a költségvetésünkbe.  )

Várom az augusztust! Nagyon!

1. Irigyellek, Erdély és a Gyimesek szívem csücskei, bár én Középlokon szoktam vendégeskedni.

1. Arrafelé minden gyönyörű! Nagyon szeretek ott lenni. :o)

2. Hát ez csodaszép lesz :) s ha már Kolozsváron jártok, összefuthatunk... ha kedvetek tartja s mi is itthon leszünk... (mailben egyeztethetünk részleteket, ha gondolod). puszi

1. Az jó lenne! :o)
      Majd írom mikor járunk arra... :o)

3. Gernyeszeg -Teleki kastély , református templom parókia- véletlenül nem lett feltűntetve :) . Várunk.

1. Tyűűűű! Ennek rögvest utánanézünk! :o)))))

2. Nem elképzelhetetlen. Ha már egyszer Marosvásárhely... :o))))

3. Na ugye, erről beszélek- Vásárhelyről kötelező kijönni, illetve menet is útba lehet ejteni:)

4. Ja! Majd elfeledtem: az idén komoly áfonya-szedős órákra is készülünk...
    ... és elesszük a málnát a macik elől...
    Ezt NAGYON megfogadtuk a Zsebivel. :o))))))))))))

5. Részletes beszámolót kérünk, mert Zsuzsámmal július elején szeretnénk Erdélyben egyhetes körutazást tenni, s ahogy a programot ismerem, nagyjából arra mennénk, amerre ti szándékoztok!

1. Inkább Ti meséljetek majd... Mi augusztus elején indulunk, és vége felé jövünk haza.

6. :-) De szép helyekre mentek! Tervezem, hogy egyszer majd én is megmutatom mindezt a gyerekeknek.

1. Szerintem is szép lesz. :o)
      Annyi tervünk van Erdély megismerésére, amire azt mondjuk: megvárjuk, míg egy kicsit nagyobban lesznek a fiúk. :o)

7. Várom én is az augusztusi beszámolót. Biztosan feledhetetlen élmény lesz.