Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2016. augusztus 15., hétfő

Ötperces süti





Nnna, jó, tíz, ha segítség van... 

Végy hat tojást, öt evőkanál lisztet, egy evőkanál cukrozatlan, holland kakaóport, hat evőkanál porcukrot, csipet sót, és egy álomittas unokát, aki az ebéd utáni szunyókálásból alig ébredve, azonnal, NAGYON SÜTNI AKAR.   
Az unokán kívül (!)  a hozzávalókból készíts piskóta tésztát, vajazott. lisztezett tepsibe öntve süsd 165 fokon 15-20 percig (hőlégkeveréssel). 
Amint megsült/kihűlt töltheted bármivel: baracklekvár, puding, vajkrém, mittoménmi.

ÖT PERC múlva garantáltan SEMMI nem lesz a süteményes tálon... 




13 megjegyzés:

  1. Ezekből az unokákból vagy cukrász lesz, vagy pék, esetleg szakács. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ... vagy politikus... lyukat beszélnek bárki hasába. :o)))))))

      Törlés
  2. Minden esetre jó alapot kapnak, s nem mellékesen meg is dolgoznak a falatokért. Ezt én anno a fiaimnál nagyon hiányoltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem türelmem nem volt anno. hogy együtt süssünk-főzzünk. Az, hogy mindkét gyerekem tud mégis főzni legalább, nem az én érdemem.

      De a Sors kegyes. Kaptam még egy esélyt... :o)))

      Törlés
  3. láttam a fotóitokat a barátnőddel, ez jutott eszembe

    szeretettel:


    https://hu.pinterest.com/sandysilkies/inge-look-s-art-illustrations/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam, megnéztem. Nagyon jók! Jókat rötyögtem, és rögtön választottam kedvenceket is. :o))

      Törlés
  4. Kedves Natimama, megirod nekem a cimed? Meg akartalak lepni, oszt rajottem, hogy nem talalom a cimedet... a mokusszemmel@freemail.hu postaladamba kuld :) Koszonom. Udvozlettel, Mokuska

    VálaszTörlés
  5. Áldott békés, szép karácsonyt és nagyon boldog új évet kívánok
    szeretettel♥

    VálaszTörlés
  6. Békességes, szép ünnepet Neked is Katalin! ♥

    (olyan gyönyörű a kismanós fotód a fészen! imádom! ♥♥♥♥)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés