Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2013. november 9., szombat

Vááátam icipicit






Naponta ismétlődő, esti program majackát etetni.
Történt egy este, hogy pár perc különbséggel értünk haza Ilcsi, meg én.  Szokásunktól eltérően nem öltöztünk át azonnal, hanem ágyra/székre/földre rogyva csak úgy dumáltunk, Zsebit puszilgattunk, pár percig semmit-tettünk. Gyerekecske lubickolt egy darabig a szeretetünkben, hagyta hogy kényeztessük, beszélgessünk, majd elkezdte mondani, etetni majackát, Mama, etetni majackát! Mondtam neki, jól van Kiscsikóm, mindjárt etetünk, tudsz várni ici-picit? Tucc vááááni icipiciiit - válaszolta, és lófrált tovább Ilcsi és köztem.
Pár perc múlva azonban  megállt előttem, és nagy komolyan azt mondta :
- Vááátam icipicit.

MUSZÁJ volt összecsóóóókolgatni, nnnna! :o)))))







3 megjegyzés: