Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2013. november 21., csütörtök

Kenyér





Olvastam Böjte Csaba írását  a gyergyószentmiklósi gyerekekről itt, és közben élveztem a konyha felől bekúszó illatokat. Összefutott a nyál a számban. Ilcsi diós kenyeret sütött.*




Alig tette rácsra a produktumot, nekiestünk. Nem bírtuk kivárni, hogy hűljön egy kicsit. 





Mellé egy bögre tej (neki forrón, nekem hidegen), és faljuk. Mint az éhezők...

Isteni lett!


*Természetesen Zsebgyerek közreműködésével, csak azt nem fotóztam. Más dógom vót. Mesét játszottunk. A kenyértésztából gyerekecskével elkészítettük Cukit, a kukacot, és elmentünk hármasban a mezőre körülnézni. :o)))))







5 megjegyzés:

  1. Nahhh, ez aztán sanyargatás... nemhogy Zsebi- de még Cuki fotó se???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vájjjááá icicpicit! Lesz még kenyérsütés... :o)))))

      Törlés
    2. Váááátam icipicit.... az a baj, h. asse tudom, kit tiszteljek Cuki-kukacban??? Asszem ez nekem a már nem/még nem ketegória... a legközelebbiről kérek fotót...legalább.....

      Törlés
  2. és még kenyér se, illat se... jut
    de fantázia az azért van!

    Nagyon klassz! Én is megtanulom!

    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meghagyom a készítést Ilcsibogárkámnak. Nekem kissé macerás...

      Törlés