Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2015. május 30., szombat

Sodrófadíj 2015




A versenymű...











Éééééééés, tadáááám! Enyém a 2015-ös Sodrófadíj! Első lett a tortám a mai versenyen! grin hangulatjel grin hangulatjel grin hangulatjel grin hangulatjel grin hangulatjel Nagyon jó érzés! grin hangulatjel grin hangulatjel grin hangulatjel grin hangulatjel







De az igazi díjat megkaptam már reggel, Zsebitől. Amikor lejöttek reggelizni, és meglátta az asztalon az írókás-gyakorlataimat, fölkiáltott: Milyen ügyes a mama! :o)))))





Megcsináltam! Jó móka volt! :o)))))))





24 megjegyzés:

  1. Te vagy a legügyesebb Mamóka a világon! Szeretlek. Gyönyörű lett a torta. Megérdemelted a győzelmet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Olyan volt ez a délután, mit egy álom! Szerettem ezt a tortát készíteni,és szerettem hallani, hogy első lett. :o))))

      Törlés
  2. Nagyon ügyes vagy, tiszta szívből gratulálok♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, de a legszebb a Zsebi díj, imádom a száját! Mindig elképzelem ahogy leírod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :o))

      Bizony, az Ő dicsérete minden díjnál jobb volt!

      Törlés
  4. Megérdemelt siker! Gratula szeretettel!
    Biztosan figyelmetlen voltam, de számomra nem derült ki, mi lett a torta sorsa?
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát megették... Állítólag pillanatok alatt elfogyott (Az összes többivel együtt! 14 versenymű volt.). :o)))

      Köszönöm a gratulációt!

      Törlés
    2. Jááááájjjjj Nati, nem egy nyelven beszélünk.... kik ették meg? Volt evőbizottság, v. valami jó célra ment?
      :) :) :)

      Törlés
    3. Evőbizottsáááááág????!!!!! Nem, az nem volt. :o))))
      Volt viszont rengeteg nép arrafelé, mert a süti-sütő verseny a WEKERLEI SZÉKELYKAPU NAPOK része volt. Egy falatka a kétnapos program-sorozatban... :o))))))) És lehetett kóstolni, közönségszavazni.

      Törlés
  5. nagyon gratulálok, veled örülök, nagyon nagyon ügyes vagy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!

      És MINDENKINEK NAGYON KÖSZÖNÖM EZEN A FÓRUMON IS A BIZTATÁST, BÁTORÍTÁST! :o)))

      Törlés
  6. Valami azt sugta nekem, hogy te leszel a gyoztes :) Gratulalok! Nemcsak szep a tortad (ahogy a kepen latni), hanem gondolom nagyon fincsi is. Kar, hogy nem kostolhatom meg...

    Jokat mond a kis Zsebi is, mindig orom olvasni a bemondasait (az en nagyobbik fiam is vele egykoru, o is jokat mond mostanaban, csak gyozzem megjegyezni s feljegyezni).

    (elnezest az ekezetek hianyaert, de ez a vacak gep nem engedi, hogy atallittsam magyarra)

    Puszillak, Mokuska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, értjük így is! :o))))

      Köszönöm! :o)

      Törlés
  7. Nagyon szép lett a tortád, biztos finom is. Megérdemelted az első díjat. Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy finom-e, arról nem tudok nyilatkozni. Nem szeretem a mézest... :o))

      Köszönöm! :o)

      Törlés
  8. Gratulálok!!!!!!

    Lestyános is lesz?

    :-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ősszel... esetleg. Feltéve, hogy indulok a sós kategóriában is.

      Szeptemberben van a Borút ünnepe, amikor a sós sütemények versengenek majd. ... :o)))))))))))

      Köszönöm! :o)

      Törlés
    2. Akkorát vigyorogtam magamon! Első blikkre azt hittem, a Borút egy név! Némi guglizás után (ami több esetben visszautalt a blogodra) jöttem rá, miről is van szó... :) :) :)

      Törlés
    3. Lehet, nem így kellett volna írnom... bevallom nem tudom. A Sodrófadíj facebook oldalán olvastam ebben a formában. :o))))

      Azért az olyan furcsa (nekem!), hogy emberek keresgélnek dolgokat a neten, oszt eljutnak ehhez a bloghoz. Sosem fogom megszokni. :o))

      Törlés
    4. Jól írtad! Én vagyok tudatlan... Kispesthez nekem valahogy nem tartozik hozzá a bor. Ha ez mondjuk Budafokkal lett volna kapcsolatos, biztosan nem lettek volna kétségeim....
      Gugli? többször visszaköszöntél már onnan... kérjél tőlük jogdíjat! :)))

      Törlés
  9. Most jöttem haza Sárvárról /fürdőzés/, de lám, máris gratulálok! Te vagy a legügyesebb nagymama!

    VálaszTörlés
  10. bocsánat,hogy kicsit késve,de annál nagyobb szeretettel gratulálok! :)
    szeretnék majd ilyen nagymama lenni,mint te! <3

    VálaszTörlés