Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2015. május 22., péntek

Sodrófadíj



Tegnap, mikor megláttam ezt,


*



bizseregni kezdett bennem valami. Oda kéne állni.... megmérettetni a sütős tudományom... vagy csak ott lenni lenne jó.
Aztán megláttam ezt,

**


és elbizonytalanodtam. Ez annyira ötletes, bennem meg egy cseppnyi kreativitás se nem van, mi a cél ezzel? Na, mi? Hagyom a fenébe, sütögessek én csak a családomnak! Szeretik, van sikerélmény... akkor meg mit akarok?

De nem hagyott nyugodni.

Már éjfél felé járt az idő, csak ültem a gép előtt, és egyre tisztábban láttam magam előtt a tortát, amit készíteni fogok. Versenyezni fog, vagy sem, az még a jövő titka, de elkészítem.

Mézes krémesből készül majd a torta,



szép, kerekre vágva (kicsit nagyobb formátumban, mint egy hagyományos születésnapi).

A tetején pedig, aszalt gyümölcsökből kirakva, a Fény éve szimbólum,

***

és, ha sikerül, a napocska közepére egy wekerlei tulipán motívum kerül, csokival rajzolva.


****


Ha lesz elég bátorságom belevágni...

DE nagyon piszkál odabent ez a feladat... :o))))




*
**
***
**** jelölt fotók valahonnan az internetről



Megtaláltam végre Borókám mézes krémes születésnapi tortáját három évvel ezelőttről!




Szóval így képzelem. Csak nagyobb átmérőjű lesz, és a fent említett díszítés kerül a tetejére.



9 megjegyzés:

  1. Hajrá Nati!
    A siker tuti biztos. A nyertesség is. Hisz a sütik jó helyre kerülnek valamelyik gyerkőc pici pocijába.

    VálaszTörlés
  2. Én is biztatlak Natimama! Ne gondolkodj, vágj bele! Nagyon jó az ötleted, szuper lesz!!!

    VálaszTörlés
  3. én képzavaros fejem, azt hittem , hogy csak aprósüteményekkel lehet csak benevezni

    én mindenesetre biztatlak, HAJRÁÁÁÁ!!!! nevezzél, ne tökölj,
    mindenképp nyerni fogsz
    ♥!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neveztem, nem tököltem. :o)))))))))))))))))))))))

      Sürgök-forgok, keresgélek, mindenféle színű aszalt gyümölcsöt, kandírozott izékéket... és csudákat látok. Tudtátok, hogy van aszalt (?!) hibiszkusz virág? Hihetetlen pirosban! Nemtom mire fogom használni (a tortán), de muszáj vennem. :o)))))

      Törlés
    2. mindenféle aszalványmániás vagyok én is, a zöldparadicsom a kedvencem

      nagyon szorítok a sikeredért

      Törlés
  4. Nagyon jól néz ki, de nem kellene az oldalát is becsokizni/ csokimániás vagyok/?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De lehet. Majd meglátom, mit tehetek a csokimániásokért... :o))))))

      Törlés