Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2015. október 4., vasárnap

Egy este az Operettben


szelfi az Operettből

Ajándékba kaptam egy szép estét a tántikkal. Ráadásnak pedig egy előadást is megnéztünk az Operett Színházban. Jó volt! 






















Amikor még nem tudták, hogy én már látom Őket...



Aztán észrevettek...



:o)))))



Vihánc van :o))












Ettünk perecet, nyammmm!





















Ne merj lefényképezni két pohár borral a kezemben! Hahahaha...



Megvártam, míg a tántik elindultak hazafelé a busszal :o))



















2 megjegyzés:

  1. Csajos buli? :) Jó is az!
    Milyen szép az Operett Színház! Még nem jártam benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugdíjas-csajos... :o)))
      Erzsi tántimék nyugdíjas klubja szervezte a színházi estét. Busz hozta-vitte őket. Éva tántim az előadásra utazott ide Pécsről, és csatlakozhattam hozzájuk én is. Jóvóóót! :o))))

      Törlés