Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2014. december 21., vasárnap

Örökség






Ma délelőtt Erzsi tántimnál jártunk.
Beszélgettünk erről-arról, a fészen követi a nálunk történteket, gyerekek, advent, Luca-napi búza volt a téma.
Nézegettük a Luca-napi búza fotóját, és közben arról mesélt, hogy a Mama (anyai nagyanyám) is vetett minden évben búzát Luca napján. Aztán karácsonykor berakta a fa alá.
Történt egyszer, hogy egy ismerős meglátta, megtetszett neki, szerette volna megvásárolni. De a Mama nem adta.
Mikor véget értek az ünnepek, levágta a búzát, és odaadta a tyúkoknak. J
A búzaszemeket egy nénitől kaptam, aki egykor az édesanyám osztálytársa volt. J
És most kaptam hozzá egy szép történetet is.
Már értem, miért okozott boldogságot, örömet már a látása is a szépen fejlődő növénykéknek. J
Véletlenek nincsenek.
Hihetetlenül gazdag az én örökségem. <3



Ezt ma fotóztam. Egyre szebbek... :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése