Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2015. szeptember 2., szerda

Kémprogram?




nem én rajzoltam :o)) valahol a neten leltem :o)


Szóval most az van, hogy sehogy sem boldogulok fénykép-ügyekben.
Ahogy elkezdem föltölteni a képeket ide, vagy a picasara, egyszer csak megszűnik a net a lakásban. Visszajön, amikor kihúzzuk a dugót, majd újra áramot kap a router, vagy mi a fene az a kütyü...

Fölhívtam DottóreLackót, adjon már tanácsot, csináljon valamit, nem élet az élet fénykép-feltöltés nélkül! :o)))))

Először csak hümmögött. "A router a rossz?" kérdeztem baromi hozzáértően. "Nem. Én inkább kémprogramra, vagy vírusra gondolok..." Aztán azt javasolta, hogy első körben próbáljam meg egy másik gépen a töltögetést.

Jó, ez megoldható. De mi a fene az a kémprogram?








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése