Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2012. december 26., szerda

Balázs és Csanád



Annyira nagyon jóóó volt a mai nap, nem tudom hogyan lehet ezt szavakkal visszaadni!
Asszem nem is próbálkozom.
Inkább megmutatom családunk két legifjabb tagját.
(Csanádról sajnos csak egy fotót tudtam lopni, vele még nem találkozhattam személyesen.)

ZsomborBalázs november 20-án született...
(Őt fotózhattam ma délután kedvemre.)































Csanád december 10-én született...





6 megjegyzés:

  1. Nati, téged nem féltelek, akárhány példány van a kezed ügyében, mind érezheti, jó helyen van.

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű, édes picibabókák

    (csak kár hogy nemtudom, ki kicsoda, kinek, kicsodája:)))))

    VálaszTörlés
  3. Ja-ja-ja! Igaza van a druszámnak, valami babacsaládfát kreálhatnál nekünk tudatlanoknak....
    Jól sejtem, h. többségük Édesanyád dédunokája?
    Valamelyik nap akartam kérdezni; a fotón a kis hölgy Luca volt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik fotóra gondolsz Kati?

      Törlés
    2. Közben rájöttem; -nem is itt láttam, hanem az FB-n...
      -a "családfáról" beazonosítottam,Bogicáról készült a kép.
      Hasznos jószág volt az az útmutató...

      Törlés
  4. Jogos a reklamáció lányok. Mindjárt mutatok egy babacsaládfát. :o))))))

    VálaszTörlés