Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2013. január 25., péntek

Január... hóvirág... Zsebgyerek... fűtés...



Mártonban voltunk ma délelőtt, hogy az éves gázmérő-leolvasást megejthessük.

Sok kedvem nem volt a kiránduláshoz. Sz@rul vagyok, millió dolgunk volt itthon, deazééééé...
A hóvirágok évről évre ámulatba ejtenek. Csodaszép, ahogy kidugják virág-fejecskéjüket a hó alól. Imádom őket!













Próbált megszökni előlem, röppent ide... oda... de én voltam az ügyesebb. :o))

Hazafelé bekukkantottunk Zsebgyereket nézni/ölelni/puszit adni sokat, együtt ebédelni. Én persze csak módjával imádtam ma, ne legyen Ő is újra köhögős.


Nem volt végig ilyen komoly. :o))

Aztán itthon rámolás, főzés, rámolás, sütés, rámolás, mosás, rámolás, rámolás. Ja, és még rámolás is!
Most ott tartunk, hogy szinte mindenünk 12 m2-nyi területre van bezsúfolva... Konyhából, előszobából, fürdőből... Ja! És itt alszunk majd mi is a jövő héten. 
Próbáltam a fontos dolgokat szem elé eldugni valahová... remélem, mikor szükségünk lesz szappanra, fésűre  mifenére, eszembe jut, hová is tettem. Reggel még takarás, fóliázás, kávéfőzés termoszba, aztán én elhúzok másfelé két napra, hogy ne legyek láb alatt. Embörnek annyira nem tetsz, hogy megyek, de mi a fészkest csináljak itthon a grimbusz alatt. A lakásban hűvös lesz, vésnek, betont bontanak... a szerelő megkérdezte kedden, "Ugye nem akar sokáig aludni a hétvégén egy szomszéd sem?" Meg azt is mondta még a múltkor, hogy "Van hová mennie a következő két hétvégére?" 

Hát van. Én addig egy kicsit kuckósodni akarok. Valahol...





6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Fűtésünk azért van. Még a régi.
      Ha erre gondoltál... :o))))

      Törlés
  2. Na egy, kettő, három ... és készen is lesztek. Annyira vártad már ezt, hogy ez a kis rumli igazán meg sem fog kottyani. Na jól van! Tudom ám hogy nem finom.
    Kitartás!
    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kitartok.
      Csak kicsit ríttam, mikor ma este, belépve a lakásba, egy csomó porlepte emberbe botlottam. Alig tudtam kiválasztani az én emberemet! :o)))

      Mindenfelé, mindenféle volt (ami aztán eltűnt, ahogy a szerelők elmentek).
      Én meg a rohadt nagy káosz kellős közepén jöttem-mentem.
      És fotóztam.
      Tudod, sosem voltam teljesen normális! :o))))


      Törlés
  3. Remélem, jól sikerült a kuckósodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De mennyire! :o))
      Meg szorgoskodtunk is kicsinykét.
      Régen, mikor még egy városban laktunk, sokszor volt ilyen. Hogy együtt töltöttünk hétvégéket, napokat. Sütöttünk, főztünk, éjszakát átbeszélgettünk.
      Azóta nagyot változott a világ körülöttünk. A gyerekeink fölnőttek, unokák sorjáznak szépen, ahogy kell.
      A nagyanyók meg jóóól kibeszélik őket.
      Meg fánkot sütnek nekik...

      Törlés