Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2013. január 22., kedd

A majdnem leégett főtt tojás esete




Semmilyen sem volt ez a mai nap.
Nem dolgoztam, de itthon sem voltam, pedig ott várakozik a hűtőben egy adag sütemény-tészta bekeverve. Vár... vár.. vár... Hátha valaki segít neki beteljesíteni a sorsát. Az eredeti terv az volt, hogy sütés lesz ma, meg főzés, némi délelőtti lóti-futi után.
A SORS másképp akarta.
Sütés helyett munkát mértünk föl. Úgy néz ki, lesz belőle valami, már, ha elfogadják az árajánlatunkat. Szeretném nagyon (és 99 %-ban valószínű, hogy a mienk), mert szimpatikus a megrendelő, maga a munka is.
Közben többször beszéltem Ilcsivel, hogy van Manócskánk. Tegnap hőemelkedése volt, takonykór, köhögés nélkül. Nem tudni fogzás, vírus, mifene okozza a tünetet. Nem tud aludni nyugodtan, bágyadt.. aggódtam, nna!

Gergő is hívott, jön haza ma délután a barátnőjével. Jöttek is, jött velük a lány bátyja. Hát nem voltak tiszták. Baromi ideges lettem, már a látványuktól is. Muszáj volt főzni, siettem volna ezzel is, mert közben várható volt a számítógép-dottorénk, meg a fűtésszerelő érkezése. Alig férünk pillanatnyilag ketten is a lakásban, nem még plusz öt ember! És hiába mondtam a gyerekemnek, hogy egyenek, fürödjenek, ha úgy gondolják, de NEM AKAROM ITT LÁTNI ŐKET, mire a szerelők ideérnek. Természetesen vérig sértettem. Meg mondott mindenfélét. Aztán meg hatszázszor bocsánatot kért, amiért bunkó volt. Totálisan elegem volt belőle!
Végül is időben lezajlott a "helycsere", mire hazaért emberem a fűtésszerelővel, meg befutott Lackó-dottore, Gergőék indulófélben voltak. A kapuban adott puszit az apjának.

Közben Zsebi láza nőtt... nőtt... nőtt... Mikor túllépte a 40 fokot, Ilcsiék úgy döntöttek, hívják az orvost.
Hűtőfürdő, lázcsillapító megvolt, láz visszahúzódott már kissé...

Aztán itthon is elcsitultak a dolgaink, szerelők el, mi meg csak ücsörögtünk az ágy szélén Papussal...

Ijesztő volt a saját reakcióm Zsebi betegségének a hírére! Tehetetlenségemben sírni kezdtem! Ahelyett, hogy higgadtan segítettem volna valami okossággal a gyerekeimet, bőgtem! Hihetetlen!

Aztán persze megráztam magam, hiszem vacsora kellett, meg végiggondolni a holnapot... kell-e valami előkészület... reggel mikorra állítsam a vekkert... mert megy tovább minden.
És fölraktam a tojást főni. Holnapra, csomagolni Papusomnak. Meg jóóól ott is hagytam, minden mással foglalkoztam... és majdnem odaégettem a főtt tojást.

Semmilyen sem volt ez a mai napom.






14 megjegyzés:

  1. Most telefonált Ilcsibogár, hogy Zsebgyerek már méri a zApa lázát.
    Nálunk reng a föld.
    A kőtől, ami legördült.

    VálaszTörlés
  2. jaj, nekem mondjátok mindig, hogy a gyerekek mennyi mindent kibírnak,
    de bőgök ijedtembe én is ugyanígy

    megértelek

    és dettó hasonló trutyirossz napom volt, alig várom, hogy vége legyen, és nem akarok tudni róla, múljon már el,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van! Soha nem éreztem még ilyet! A gyerekeimmel kapcsolatban sem emlékszem ilyen rettentő ijedelemre...
      És Zsebi most beteg először. Az orvos szerint még pár napig lehet kicsi hőemelkedés. Tennivaló nincsen a kórral, soksoksok folyadék, meg vitamin, meg ilyesmi persze (kivéve, ha magas láz jön megint). Evéssel-ivással még így sincs gond, szerencsére. Nagyi küldött Apájával mézes-krémest, azt jóóól befalta vacsorára. :o))

      Törlés
  3. Nyugi Kincsem!
    Nem lesz baj! Zsebi nagyon erős gyerek, csak mi vagyunk már kicsit gyengék és félősök. Látod estére már jobban is lett!
    Mindig mondtam, hogy a mézes krémes az a tündérek eledele, tehát csodát tesz!
    :o)
    Csak egyen belőle minél többet! Megerősödik tőle!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hűtőben mézeskalács tészta pihen, azt kellett volna tegnap kisütnöm. Ha látnád, ahogy falta azt is! Amíg volt a karácsonyi adagból. :o)

      Törlés
  4. Drága Nati, nem kell meglepődni. Nem Neked kellett helytállnod Zsebi mellett, a feszültségnek meg oldódnia KELL. Anyám szerint a sírás is egy testnedv, aminek kijönnie kell.
    A mézes krémes meg a legjobb gyógyszerek egyike, Nagyi előadásában meg a gyors hatás is várható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kijött.
      És már alig várom, legyen annyi óra, hogy hívhassam őket, vagy Ilcsi hívjon, és hallhassam a telefonba "Mamma"... :o))

      Törlés
  5. Vigye kánya a tojásokat, csak a "többi" jöjjön rendbe !
    A kicsi gyerekeknél nem ritka az ilyen magas láz. Mondom ezt olyan 40 év távolában mért lázak tapasztalatáról. De a riadalom akkor belém is belém állt.Jobbulást kívánok mindnyájatoknak !

    VálaszTörlés
  6. élénken emlékszem még ezekre a nagy ijedelmekre,és a tehetetlenségre..
    észbe sem kapsz,és manóka már meg is gyógyul:)
    jobbulást kívánok Zsebinek!

    VálaszTörlés
  7. Jobbulást Zsebinek! Neked pedig egy vigasztaló nagy ölelést...

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm lányok!
    Most értünk haza Zsebiéktől. Kaptunk már pici mosolykákat, Nagyapóval volt bújócska, és ablakon leskelődés, deazééé még cseppet bágyadtka a lelkem. Láz már egyáltalán nincsen, viszont ma nem evett jól. Ami egyáltalán nem baj persze. Csak furcsa nagyon. Mert egy kis zabagép egyébként. :o)))))
    Nagyszülők a gyümölcskék mellé vittek túró rudit is kényeztetés-képpen... :o))))

    VálaszTörlés
  9. Ma nem találkoztunk személyesen, deazééé a telefonos hírmondó működött... Volt egy pici hőemelkedés, nehezen ébredés az ebéd utáni álomból, de Zsebi a gyógyulás útján jár. :o)))))
    Holnap majd jóóóóól megskubizom aprónépet. :o)))

    VálaszTörlés