Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2013. január 5., szombat

Miért szeretem a Nagyit






"A Nagyi engedékeny, és mindenkit szeret.
Nagyon szeret ránk vigyázni.
A Nagyi mindig gondos.
Készen áll minden dologra.
Mindig tudja, hogy mit akarok.
Azt akarja, hogy okos legyek, és túl sokat akarja, hogy szorzótáblázzak.
És most eldöntöttem, hogy mindig szót fogadok neki, mert Ő csak jót akar nekem mindig, mert Ő ezt már átélte.
De azért nem hagyom, hogy állandóan csak szorzótábla legyen.
Nagyon szeret minket.
Mindig előre készül.
Mindenért agod.
Néha azt akarja, hogy túl okos legyek.
Néha civakodunk, de hamar túlesünk rajta, ez kb. 5 perc szokott lenni.
Azon szoktunk összeveszni, hogy én tévézni akarok mindig, és sosem szorzótáblázni.
Én rájöttem, hogy már nagy vagyok. 
Ezért nagyon sokat fogok segíteni a Nagyinak.
Sokszor van programja, és ezért nem tudok sokszor menni hozzá."
/by Sára:o))))/






9 megjegyzés:

  1. Az a fránya szorzótábla.... :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg az a fránya helyesírás... Amelyekből volt bőven, de én csak egyet hagytam benne. Mer' az nagggyon tetszik! :o)))))

      Törlés
    2. Nos, azt nem tudtam, h. cenzúrázva volt... Milyen suliba jár Sára? Olvasni szeret, v. csak a TV?

      Törlés
    3. Szeret olvasni, tévézni pedig csak szeretne. Naponta pici időket kap tévézésre, de igyekeznek mással lefoglalni őt. Ami legtöbbször sikerül is, de néha óóóórjááási cirkuszok, veszekedések vannak anya-lánya között tévé ügyben. A nagyi szerintem engedékenyebb lenne ez ügyben, csak nem akar anyáék ellenére kedvezni Sárának. Meg persze fontosnak tartja a könyvet az unokája kezében.
      Amúgy Sárabogár Waldorf suliba jár, ahol még ezután következik a nyelvtan mélyebb megismerése... :o))))

      Törlés
    4. Az iskolát borítékolni tudtam volna... majd helyrebillen akkor időben minden, nem kell agod...

      Törlés
    5. Nem is agod... :o)))

      Bár bevallom, néha nehéz NEM KIJAVÍTANI előtte ezeket a hibákat. Pedig én nagy Waldorf-rajongó vagyok.

      Törlés
  2. ilyenektől színültig csordul egy nagyiszív:)

    ne agod annyit:))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nekem is nagyon tetszett. :o))))
      De az egész... Úgy, ahogy van... Kreatív agya van. Szeretem, nna! :o)))))

      Törlés
  3. Hát ez mekkora!

    Ma pont erről (is) beszélgettem a lépcsőházban, olyan fényes és jó nagyinak lenni!
    Ragyognak, szeretnek, kedvesek!

    De jó a nagyiknak!

    :-))

    VálaszTörlés