Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2013. január 17., csütörtök

Ma reggel



Munkába menet láttam, hogy az egyik szomszéd a vizet söpri el a házuk előtti járdaszakaszról.
És akkor eszembe jutott, hogy TÉNYLEG! Azért mifelénk elég rendes népek élnek. Tisztességesen elkotorják a havat, szmötyit a portájuk előtt... nagyrészt.

Nna, nem így azért... :o)))))


Fotót a facebookon leltem egy ismerősnél



Lehet hó, ónos eső, vizes falevél, még csak egyszer csúsztam, és estem hatalmasat a mi utcánkban.

Pedig Isten adta tehetségem van hozzá. :o))))))



2 megjegyzés:

  1. szép az a kép (sok minden miatt is)

    én emlékszem gyerekkoromból, teherautókra rakták és a folyóba öntötték az utcákból összeszedett havat

    ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, hogy erre nem emlékszem. De a jeges-kocsira igen.

      Törlés