Mottó

" A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel."

2013. január 30., szerda

Esik, süt a nap, esik, süt a nap, hétvégén meg hózik ismét




Olymértékben legyalult a mai nap, hogy már régen ágyban kéne lennem, Meg azért is, mert  fél négykor kelek holnap reggel. Vagy az még éjjel? Vagy hajnal? SZÖRNYŰŰŰSÉGESEN KORAI időpont, az biztos!

Esik, süt a nap, esik, süt a nap, hétvégén meg jön a hó ismét. Ti tudjátok követni ezt? Hangulatilag...
Én valahogy ma nem bírtam.

Munka után baba-nézőben voltam. De csak rövid ideig. Bendegúz, Balázs és az ő szüleik betegek. Prüszkölés, köhögés, könnyező szemek fogadtak, mikor beléptem a lakásba.
De azért kaptam mosolykákat is. Tündéri mind a két fiúcska! :o)))

Utána még meglátogattam egy volt "munkámat"... :o))) Jó volt újra látni őket!

De amíg odajutottaaaaam!!!! Hát elegeeem volt!!!!! Nem ment végig a Körúton a villamos. Illetve végig ment, minket mégis leszállítottak az Oktogonon, és egy megállót, egy zsúfolt szólóbusszal kellett megtennünk LASSAN ARASZOLGATVA a Nyugatiig. Miközben a majdnem üres villamos elhúzott mellettünk! A kezem tele cuccal, esett az eső, és valaki bűzösen párolgott a közelemben. Úúúúútáltam a tömeget!

Fél nyolc körül értem haza. Lezuttyantam Papus mellé az ágyra, és hallgattam a nem túl jó híreit.


Most én is úgy vagyok a mai nappal, mint nemrég Katalin:

"... alig várom, hogy vége legyen, és nem akarok tudni róla, múljon már el, ..."

Nyüsssz!!!



*Ja!  És akkor azt még nem is mondtam, hogy a szobaajtónk előtt lábtörlő (!) van, amibe letöröljük a papucsunk talpát, de mindhiába, mert a fehér por csak jön és jön be a szobába utánunk, és még arról sem tettem említést, hogy a Marianna-árok úgy döntött, megmutatja magát, és erre a legalkalmasabb terepnek a mi lakásunk tűnt neki, és hogy korlátozva vagyok a szabad sütési jogomban (!), nem férek hozzá a konyhaszekrényemhez, és egyáltalán!


4 megjegyzés:

  1. Kitartás kincsem. Mindjárt vége lesz a megpróbáltatásoknak.
    Szép álmokat!
    Ölellek

    VálaszTörlés
  2. Tudom.
    És már el is múlt a nyüszögős hangulatom. Amint megláttam Maya trónolós fotóját. :o))))
    (Meg persze aludtam is egy jót.)

    VálaszTörlés
  3. Natimama, hisz tudod azt Te, h. mindennek ára van...
    Na de a CÉL!!! az a valami!!!! S az minden újabb kényelmetlenséggel közelebb kerül...

    VálaszTörlés
  4. Én is ezzel biztatom magam.
    És abban a pillanatban el is hiszem, amint egy jóóó nagyot aludtam, és ébredés után megnézek egy-két Zsebi-fotót, videót.

    Az a tudat, hogy nemsokára nap, mint nap láthatom, minden nehézséget felülmúl.

    VálaszTörlés